CASIA COMMUNICATIONS

Casia Communications este o firma de media -advertising care detine exclusivitatea pentru sistemul AddMirror(Reclama din oglinda) pentru Romania si tarile din jur. Din februarie 2008 ne aflam pe piata indoor bucuresteana, iar din luna august AddMirror a fost implementat si in Cluj. Urmeaza ca din luna noiembrie zona de acoperire sa se extinda in Sibiu si Iasi. Portofoliul nostru de clienti include branduri precum Revista Capital, Florida Investment, PC Fun Computers, Lee Cooper Jeans, LaserMaxx Arena Romania, Elitte Cafe, Romanian Boat Show, Universal Entertaiment (campanie pentru spectacolul "Cei 12 Tenori Irlandezi" si "Katia Ricciarelli"), Millennium Bank, Coso Imobiliare Grup, Travel Time, Bayer, Inspired, Gala Responsabilitatii Civile, Money Express, Business Standard, Dent Elysee,Green Vista,Terapia etc. Lista de locatii in care ne aflam cuprinde peste 22 de restaurante si cafenele high -class din Bucuresti. Din luna noiembrie intentionam sa ne marim actuala oferta cu peste 30 de sisteme .

DE CE ADDMIRROR ?

- impact vizual extrem de puternic; nu ai cum sa nu remarci o reclama care practic iti apare in fata intr-un moment de maxima atentie: cand te uiti in oglinda

- targetare precisa

- procentaj de recall mult mai mare decat un billboard obisnuit (in medie de 60%)

- un mediu care imbina eleganta cu tehnologia de varf neafectand imaginea advertiser-ului indiferent de locatia propusa

- posibilitatea de a-l transforma dintr-un display static intr-unul interactiv

- ofera avantaje atat advertiser-ului cat si locatiei in care este amplasat

- ingenios, inovator si nu in ultimul rand UNIC pe piata din Romania

miercuri, 30 ianuarie 2008

Sa dezvoltam putin subiectul ........

Dupa cum a-ti vazut am postat pe blog un sondaj .Intrebarea ca si raspunsul nu lasa loc de interpretari am putea spune.Este posibil ca reclama in toaleta sa afecteze imaginea unui brand?Exista trei posibilitati:Da,Nu,si Depinde de Brand.
Am ales aceasta intrebare in urma reactiilor pe care le-am intalnit in incercarea mea de a promova sistemul ADDMIRROR.Cei mai multi posibili clienti au avut aceasta obiectie.
Vad din raspunsurile voastre ca pentru majoritatea depinde de brand.
In ce masura?Cum credeti ca ar afecta in acest caz?
Imi place publicitatea neconventionala.O gasesc cea mai aproape de consumator.
Cum poate fi afectata imaginea unui brand de imaginea unei toalete de lux dintr-un restaurant ,toaleta care de cele mai multe ori arata mai luxos si mai elegant decat multe alte locatii indoor.
De ce nu este afectata imaginea brandului daca este calcata in picioare pe trecerile de pietoni,pe scarile rulante de la metrou,in malluri sau hipermarket?
Cred ca mai curand este vorba de o mentalitate a noastra,a romanilor.Pentru ca este imposibil ca acelasi brand care afara a ales sa se promoveze intr-un mod neconventional, in Romania nu este posibil din aceasta cauza.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Depinde de brand daca reclama intr-o toaleta ii poate afecta imaginea pentru ca daca este un brand care se adreseaza atat consumatorului final cat si companiilor atunci avem o problema - va dau exemplu unei companii de asigurari care poate face inovative advertising dar ce facem cu imaginea corporate pe care incearca sa o construiasca in paralel cu imaginea construita pentru consumatorul individual? Ca si business consumer probabil as avea ceva dubii daca as vedea o astfel de reclama intr-o toaleta (fie ea si de lux), cu atat mai putin pe trecerea de pietoni sau pe scarile rulante. Cred ca ar trebui putin separate brandurile corporate de cele de larg consum si atunci intelegem de ce depinde de brand. Daca ne referim doar la brandurile care se adreseaza doar consumatorilor individuali, atunci totul este permis.